Права споживачів при обміні (поверненні) товару належної якості:
  -обмін товару належної якості на аналогічний;
  -придбання іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  -обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  -розірвання договору та повернення коштів у розмірі вартості повернутого товару.


       Термін обміну (повернення):
  -протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі (або триваліший термін, якщо такий був оголошений продавцем).

 

       Умови обміну (повернення):
  -товар не використовувався;
  -збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  -збережено розрахунковий документ з датою продажу (спосіб оплати не має значення - онлайн, готівкою, безготівковий, кредит та ін.);

    
       Де відбувається обмін(повернення):
   За адресою отримувача, якщо товар був доставлений нашим співробітником.Товар перевірять на відсутність механічних пошкоджень і слідів використання.
   Після чого відбудеться повернення коштів (готівкою,чи перерахунок на карту,чи реквізитам), або обмін товару на аналогічний який був вами обраний.

   Якщо доставка товару була здійснена іншим перевізником "Нова Пошта" , в такому випадку товар відправляється у повній комплектації на вказану нами адресу.
   Кошти повертаються за вказаними резвізитами(карта, рахунок).Якщо обрали для себе інший товар, аналогічний, ми відправимо Вам його на заміну.
   Усі транспорті витрати бере на себе покупець.



 

    Права споживачів при придбанні товару неналежної якості:

    проведення гарантійного ремонту;
   – пропорційного зменшення ціни;
   – відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    Повернути сплачені кошти або замінити товар можливо лише у разі виявлення так званих істотних недоліків – недоліків, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виникли з вини виробника (продавця, виконавця), після їх усунення проявляються знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділені хоча б однією з нижченаведених ознак:
   – вони взагалі не можуть бути усунуті;
   – їх усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів (без згоди на подовження ремонту від споживача);
   – вони роблять товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

    Якщо при отриманні товару Ви виявили механічне пошкодження чи технічні несправності, ви маєте право відмовитись від отримання товару і замовити аналогічний товар.
    Якщо виявлення механічних пошкоджень товару відбулося після оплати товару, запит на повернення чи обмін товару, магазин не приймає .У випадку виявлення технічних недоліків, після оплати, клієнт звертається до магазину.
    Усі транспортні витрати бере на себе магазин.


   Категорія товарів яка підлягає обміну та поверненню :
     -Телевізори
     -Акустичні системи